Kwaliteitsstatuut
Een verplicht document waarin staat hoe de zorg in mijn praktijk is geregeld, is het kwaliteitsstatuut. Hierboven kun je op de groene knop klikken om het kwaliteitsstatuut in te zien.
Vragen, problemen of klachten?
Heeft u vragen of opmerkingen over mijn diensten? Bent u ontevreden?
Laat het alstublieft weten.
Ik ga graag met u in gesprek om er dan samen uit komen.
Lukt dat niet en blijft u zitten met vragen of onvrede? Dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de vereniging waarbij ik aangesloten ben, het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Kijk voor meer informatie op: https://psynip.nl/clienteninformatie/klachten
De klacht kan ingediend worden bij Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem.

